天氣轉晴,在週五來臨的一刻,
                               也帶來 了愉快,
                               十月底的陽 光,
                就算炙熱,也多了一些溫柔,



                   輕輕地灑落大街,趕走了一個禮拜的陰霾,
                   
這樣的天氣,最適合到八里左岸,
                             騎著單車,讓風吹拂臉頰,
                     到長堤邊看著夕陽緩緩落下,
               然後靜待華燈初上,遙望淡水右岸的喧囂,
                           享受左岸一個人靜謐的歡愉…
                    也許這就是生活,如同歌詞說的,
                 只要願意,隨時可為一成不變的生活,
                            加上一段輕快的變奏曲…

                                 

                               


 

                                                  
        
           
 

Des'ree---Life(日劇--To Heart )
Ooh, Yeah Oh yeah Oh Life Oh Life
I'm afraid of the dark
Especially when I'm in the park
When there's no one else around Oh I get the shivers
I don't wanna see a ghost It's the sight that I fear most
 我害怕黑暗特別是當我一個人獨行在公園的時候 會讓我直打哆嗦
我不想看到鬼魅--這個我最害怕看到的景象
 I'd rather have a piece of toast
Watch the evening news
Life, oh life Oh life, oh life Life, oh life Oh life, oh life
I'm a superstitious girl
I'm the worst in the world
Never walk under ladders
I keep a rabbits' tail
 我寧願躲在家裏邊吃吐司邊看晚間新聞人生 喔~~人生…
 我是世界上最迷信的女孩從不走在階梯下一直帶著免子尾巴
 I'll take you up on a dare
Anytime, anywhere
Name the place, I'll be there
Bungee jumping, I don't care
Life, oh life Oh life, oh life Life, oh life Oh life, oh life Life
 然而我將支持你接受挑戰
 任何時刻任何地點只要你說個地方
 我就會在那兒就算是高空彈跳
 我也不在乎人生 喔~~人生
 So after all's said and done
I know I'm not the only one
Life indeed can be fun
If you really want to
Sometimes living out your dreams
Ain't as easy as it seems
You wanna fly around the world
In a beautiful balloon
Life, oh life Oh life, oh life Life, oh life Oh life, oh life
 
當所有說過都已實現我知道我並不是唯一
 生活的確可以變得有趣只要你真的想
 有時生活可以超越你想像不是一直只能這樣平凡
 你還可以想像乘坐美麗的熱汽球 飛越世界人生,喔~~人生
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 ypea 的頭像
    ypea

    ypea 另一個角落

    ypea 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()